letoun ATEC 321 FAETA NG r.v. 2016, OK-WUV 66
Tento moderní, dvoumístný, aerodynamicky řízený samonosný dolnoplošník s příďovým podvozkem vychází svým tvarem i designem z populárního modelu ATEC 321 FAETA, zachovává si elegantní aerodynamický tvar s přepracovanou zadní částí trupu a ocasních ploch, přičemž pro svou konstrukci využívá prozatím nejdokonalejších aktuálních trendů v použití uhlíkových kompozitů. I když svým designem, výkonem i prostorností vyvolává dojem letadla vyšší váhové kategorie, přesto se díky použité konstrukční uhlíkové technologii, která zaručuje vynikající pevnostní vlastnosti, váhově řadí do kategorie ultralehkých letadel. Při zachování vysoké bezpečnosti dokáže splnit i ty nejpřísnější váhové limit http://www.atecaircraft.eu/
321_FAETA_letova_a_provozni_prirucka_2
letoun ARGO DirectFly, OK-PUR 07
nově provozovaný letoun s „příďovým“ podvozkem
konstrukce:
Dvoumístný celokovový vzpěrový hornoplošník s motorem Rotax 912 a tříkolým podvozkem. Laminátová kapotáž pilotního prostoru s dopředu otevíratelnými dveřmi. Cestovní rychlost 200-220 km/hod, VNE 275. ARGO je jednomotorový dvoumístný ultralehký vzpěrový hornoplošník celokovové konstrukce s klasickými ocasními plochami a tříkolým pevným podvozkem s řízeným příďovým kolem a hydraulicky bržděnými hlavními koly, sedadly vedle sebe a dvojím řízením s elektricky ovládanou vyvažovací ploškou výškovky a štěrbinovými vztlakovými klapkami navržený podle předpisů UL 2 a německých NFL pro „sportovní létací zařízení“ http://www.directfly.cz/
|
|
letov prirucka argo
Radiostanice Icom A210E a210_instruction_manual_cz
letoun STYLUS X2, OK-PUU 71, OK-RUU 09
(prodán) létá ve Strunkovicích na jihu Čech a ve Vlašimi
Konstrukce:
Stylus je dvoumístný vzpěrový hornoplošník s uspořádáním sedadel vedle sebe. Dvojnosníkové křídlo s dvěma vzpěrami, které tvoří duralové trubky s oddělenými vztlakovými klapkami a křidélky. Trup je příhradová konstrukce z ocelových trubek stejně tak jako ocasní plochy. Konstrukce a všechny ocelové prvky jsou vařené metodou TIG v ochranné atmosféře. Potah křídel a trupu je materiál Dacron Diatex. Hlavní podvozek jsou kompozitové nohy s řiditelným ostruhovým kolem. http://www.avama.sk/
|
letoun ATEC 321 Faeta, OK-QUS 35
(prodán) létá u nového majitele v Řecku
konstrukce:
Tento moderní, dvoumístný, aerodynamicky řízený samonosný dolnoplošník s ostruhovým podvozkem vychází svým tvarem i designem z populárního modelu ATEC 122 ZEPHYR. ATEC 321 FAETA zachovává elegantní aerodynamický tvar, přičemž pro svou konstrukci využívá prozatím nejdokonalejších aktuálních trendů v použití uhlíkových kompozitů. I když svým designem, výkonem i prostorností vyvolává dojem letadla vyšší váhové kategorie, přesto se díky použité konstrukční uhlíkové technologii, která zaručuje vynikající pevnostní vlastnosti, váhově řadí do kategorie ultralehkých letadel. Při zachování vysoké bezpečnosti dokáže splnit i ty nejpřísnější váhové limit http://www.atecaircraft.eu/
|
letoun TULÁK, OK-GUD 03, OK-PUD 06
(prodán) létá v okolí Ostravy a na Slovensku
konstrukce:
Dvoumístný hornoplošník klasické konstrukce se sedadly uspořádanými vedle sebe. Trup tvoří svařenec z ocelových trubek, potažen plátnem a z části plechem. Křídlo je dřevěné potažené plátnem s oddělenými vztlakovými klapkami a křidélky. Podvozek je svařenec odpružený gumovými provazci s ostruhovým kolem. Ocasní plochy jsou svařené z ocelových trubek potažené plátnem. Řízení je zdvojené. Letoun vyniká velice dobrými letovými vlastnostmi s krátkým vzletem a přistáním. http://www.podesva-air.com/
|